Článek

Sešli jsme se po prázdninách...


Hola, hola, školka volá ..... 1.9. - 3.9.

  • VV - Můj zážitek z prázdnin  - kresba pastelkami
  • adaptace dětí po prázdninách
  • diskusní kruh: Můj zážitek z prázdnin - rozvoj komunikačních dovedností
  • představování dětí - jméno, příjmení, město/vesnice, kde bydlím formou hry
  • poučení dětí o bezpečnosti při vycházkách do okolí, přecházení vozovky, správné používání herních prvků na školní zahradě
  • TV chvilky a pohybové hry
  • HV - Když jsi kamarád.....

Kamarádi ze žabiček   6.9 - 10.9.

  • Hv - Zpívejme si zpívejme seznámení s písničkou, opakování ,,Když jsi kamarád..."
  • VV - můj kamarád
  • PL - vyhledat na obrázku detaily a vybarvit je dle vzoru, dokreslit obrázky dle vzoru
  • říkanka ,,Prsty"
  • práce s říkankou,, Paleček a jeho kamarádi"
  • skupinová práce - dokreslit stejný počet šišek, jak ukazují prsty. Grafomotorika - jednotažka,, ruka"
  • ve skupinkách poskládat rozstříhané obrázky pravidel třídy - Co znamenají?
  • PH,, Domeček, stromeček, hříbeček."
  • PH,, Trpaslíček"
  • práce s počty do 7 s využitím šišek
  • TV - školní zahrada - různé druhy běhů, rozcvička, využití herních prvků na prolézání, podlézání, lezecká stěna atd. 
Stojí, stojí domeček 13.9.-17.9.2021
  • Kde bydlíme-rozdíl dům-panelák, město-vesnice
  • Co se v domě nachází-místnosti, nábytek-hádanky, nadřazené pojmy
  • Znám svou adresu?- Rousínov a okolí -vycházky-pozorování domů.
  • Rozvoj prostorového vnímání-pojmy nahoře, dole, vpravo, vlevo. Stavby domků z různých materiálů.
  • Básnička-Domov, Střecha
  • PH-Oběhne ten, kdo...
  • VV-můj dům


Co děláme celý den     20.9. - 24.9.

  • VV - Den a noc, práce s temperou a štětcem, stříhání a dolepování detailů
  • HV - Černé oči jděte spát
  • diskuze - Proč se střídá de a noc? Co děláme ráno,          v poledne, večer.. Ukázka glóbusu
  • práce ve dvojicích s kartičkami - vyhledávání protikladů
  • skupinová práce - seřadit chronologicky činnosti ráno - večer + najít a nalepit dvojice s protiklady
  • Muzikoterapie - program v 6. třídě
  • TV - dle počasí - školní  zahrada, nebo seznámení s tělocvičnou na ZŠ
  • 2 PL - na zrakovou pozornost, analýzu a syntézu - obrázek vymalovat, rozstříhat a opět složit - nalepit

Dvanáct je měsíců 27.9.-1.10.2021
  • Charakteristika jednotlivých ročních období, činnosti typické pro jednotlivá období
  • Píseň- "dvanáct je měsíců"-Hradišťan
  • Poslech pohádky "O dvanácti měsíčkách"- Svěrák, Uhlíř-převyprávění příběhu podle obrázků
  • Tvoření-měsíce-korunky z papíru. Společná práce dětí-Strom v různých ročních obdobích
  • Pohybová chvilka-protažení-rozvoj hrubé motoriky a důraz na rovnováhu těla, překážková dráha-cesta pro jahody.
  • Pohybová hra-Já jsem a umím...
  • PL-grafomotorika jablíčko, fialka-zrakové rozlišování, jahoda-bludiště




> Zpět na články